rangkaian tulisan dengan namamu

setiap kali saya membuka laman wordpress ini, hal pertama yang selalu saya kunjungi adalah laman yang menunjukkan jumlah pengunjung dan pembaca personal web saya ini. dan saya selalu tersenyum ketika topik namamu ada di peringkat teratas; saya lalu mengira-ngira mungkin kamu atau bukan kamu namun orang lain yang mengunjungi web pribadi saya.

biarkan saja saya mengira-ngira kalau itu kamu, yang membaca rangkaian-rangkaian tulisan untukmu. biarkan saja saya terus mengira-ngira jika itu kamu….

jadi saya akan terus menulis; menulis tentang kamu hingga huruf pun tak mampu mengejamu……

Leave a Reply

